ГЛУХАКОВИЋ: МНОГИ БЕНИФИТИ ОД КУПОВИНЕ ДОМАЋИХ ПРОИЗВОДА

?

Министар трговине и туризма Предраг Глухаковић рекао је данас да се многи бенефити остварују куповином домаћих производа, од стварања услова за веће запошљавање до повећања буџета и за компаније и за Републику Српску.

Он је истакао да већ постоји десет домаћих производа из Републике Српске који су бренд не само у БиХ и Југоисточној Европи, већ и на ширем европском тржишту.

Отварајући конференцију „Брендирање домаћих производа – Наше је боље“ у Бањалуци, Глухаковић је навео да је Министарство трговине и туризма организовањем конференција широм Републике Српске настојало да потенцира домаћу производњу и производе, те да је постигнут успјех, јер су многи привредници предузели конкретне активности на брендирању својих производа.

Он је рекао да брендирање није јефтина активност, те да оне компаније које су посветиле пажњу томе су данас добро позициониране на тржишту, јер су маркетиншке активности важан сегмент пословања.

На конференцији су обрађене теме које се односе на брендирање домаћих производа, кроз давање смјерница за брендирање производа у Републици Српској, те дизајна и маркетинга садржаја као једне од најбитнијих ставки у расту компанија.

17edb23e-1c5b-4703-be88-a699d1efda94#Конференција о брендирању#foto 0

У оквиру конференције одржан је сајам на којем су најзначајнији произвођачи из Републике Српске представили своје производе из области прехрамбене, намјенске, текстилне индустрије и хотелијерства, представљен је нови број часописа „Најбоље из Српске“, а приказан је и нови промотивни спот „Наше је боље“.

Конференција која је одржана у Бањалуци представља завршну активност Министарства трговине и туризма у овој години и у циклусу који је обухватио претходне четири године када су у свим већим локалним заједницама у Републици Српској одржане конференције посвећене брендирању домаћих производа.